בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > סוגי הפטישים שכדאי להכיר

סוגי הפטישים שכדאי להכיר

סוגי הפטישים שכדאי להכיר

פטישיזם, פרקטיקה של פיתוח עניין מיני אינטנסיבי באובייקט מסוים והתעוררות כתוצאה מכך, הוא משהו שגברים רבים מוצאים מושך במיוחד. אבל עם כל כך הרבה סוגים שונים של פטישים שם בחוץ, זה יכול להיות קשה לדעת איפה להתחיל או מה יכול להיות הכי טוב לחקור. כדי לעזור לך, הנה סקירה כללית של פטישים פופולריים וטיפים מועילים לנסות אותם בבטחה.

שעבוד ומשמעת (B&D) הוא פטיש פופולרי. ב-B&D, ההנאה מגיעה משימוש באיפוק פיזי, לעתים קרובות בחבל או באזיקים, ולאחר מכן הכנסת מידה של "עונש", בדרך כלל על ידי מכות או סוג אחר של ענישה פיזית. לעתים קרובות זה הולך יד ביד עם דומיננטיות וכניעה (D/s) כאשר אחד מבני הזוג לוקח על עצמו יותר את תפקיד האדון / פילגש בעוד השני מתפקד כעבד הכנוע שלהם.

בחירה פופולרית נוספת היא מציצנות. זה כרוך בצפייה באחרים העוסקים באקטים מיניים בהסכמה. צפייה היא חוויה אינטימית להפליא, ויכולה אפילו לאפשר לך ללמוד יותר על עצמך ועל הרצונות שלך. מציצנות משולבת בדרך כלל עם אקסהיביציוניזם – הפעולה של ביצוע מעשים מיניים במקומות ציבוריים או ציבוריים למחצה, כצורה של ביטוי וחקירה מינית.

מי שמחפש קצת יותר קינק עשוי ליהנות מפטישיזם של עור או לטקס. הגירוי של לבישת חומר צמוד לעור, לעתים קרובות עם מרקם מובחן, נותן תחושה שונה מאוד מלהיות עירום, וזה יכול להיות מעורר מאוד.

ואז יש משחק תפקידים. זה כרוך בלקיחת זהות אחרת מרצון, או לסצנה מסוימת, או אפילו למערכת יחסים שלמה. תרחישים נפוצים כוללים מורה/תלמיד, רופא/חולה, אדון/עבד ומלכת שעבוד/כנועה.

אם אתם מחפשים משהו קצת פחות אינטנסיבי, פטישיזם נעליים ורגליים עשוי להיות בשבילכם. סגידה לכפות רגליו של מישהו, או התפעלות מנעליו, יכולה להיות מגרה להפליא. באופן דומה, תרגול ה-BDSM של נבגדות יכול להציע ריגוש רגיש באופן מטעה, מכיוון שמדובר בוויתור מאושר על שליטה.

לבסוף, בעוד שלא כולם אוהבים להתאפר, עבור חלקם, זה יכול להיות הפטיש שלהם. תהליך האיפור מעורר מאוד, ומריחת שפתון צבעוני, צללית מעושנת ומוצרי קוסמטיקה אחרים יכולים להעצים את החוויה עבור שני הצדדים.

למרות שחקר פטישים יכול להיות חוויה מעוררת ומהנה להפליא, חשוב להבין את פרוטוקולי הבטיחות לפני שעוסקים בפעילות כלשהי. השתמש תמיד בהגנה וודא שכל המשתתפים מסכימים לכל פעילות.

אז אם אתם מחפשים להתנסות עם פטישים, יש מגוון עצום לבחירה. בין אם אתה מעריץ של B&D מסורתי, רוצה לחקור אקסהיביציוניזם, או לקחת מסלול עדין יותר עם פטיש איפור, יש משהו לכל אחד. רק זכרו לנקוט באמצעי זהירות וזכרו להישאר בהסכמה, לא משנה מה תבחרו לחקור! וכמובן שיש למצוא שותפות לפעילויות אלו, תוכלו למצוא כאן  https://www.israelcallgirls.com נערות ליווי 

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל