בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > סגנון חיים סווינגר: לחקור את התרבות של אי-מונוגמיה

סגנון חיים סווינגר: לחקור את התרבות של אי-מונוגמיה

סגנון חיים סווינגר: לחקור את התרבות של אי-מונוגמיה

בשנים האחרונות, "סווינגינג" – או עיסוק בפעילות מינית עם פרטנרים מרובים מחוץ למערכת היחסים העיקרית – הפך מקובל יותר ומדובר יותר בתרבות המיינסטרים. בין אם זה הוזכר כלאחר יד בתוכנית "סקס והעיר הגדולה" או מנהלים במועדוני סווינגרס שעושים חדשות, אורח החיים של אי-מונוגמיה וחקר סיפוק מיני מחוץ לגבולות מערכת יחסים רומנטית נראה יותר ויותר ברחבי ארה"ב.

בעוד מערכות יחסים פתוחות ולא מונוגמיה בהחלט קדמו להופעתה של היכרויות מקוונות, רבים טוענים כי בכל מקום של אתרים כמו OkCupid וטינדר סייעו להפוך את אורח החיים הזה גלוי יותר ומאומץ. עם האנונימיות של האינטרנט וקלות השימוש, מעולם לא היה קל יותר לחקור את הגבולות של מה שנוח לך איתו בסביבה אינטימית.

עבור רבים שמתרגלים סווינגינג, אורח החיים עוסק בחקירה לא רק של סקס אלא של הנאה. כפי שכותב הסופר סטן אקמן בספרו "Swinger Lifestyles: A Study of Pleasure-Seeking in Couples", "בלב ההחלפת זוגות נמצא חיפוש העונג, חקירה וחקירה של מושגים מסורתיים של מין ומגדר. סווינגרים שואפים למצוא דרכים חדשות לחוות ולחוות הנאה".

רבים המתרגלים אורח חיים זה עושים זאת על ידי הצטרפות ל"מועדוני לייף סטייל" או אירוח "מסיבות סגנון חיים". אירועים אלה, הנערכים בדרך כלל בבתים פרטיים או במועדוני לילה מחוץ לאתר, מספקים אווירה בטוחה ומסבירת פנים לזוגות המעוניינים ליצור קשר עם בני זוג אחרים החולקים את תחומי העניין שלהם. בעוד האינטרנט חיבר סווינגרים רבים יחד בקהילות וירטואליות, האירועים הפיזיים הם שנתפסים כחממות אמיתיות לסגנון החיים.

באירועי לייף סטייל, זוגות יכולים להתערבב, לשוחח, להתרועע ולחקור בסביבה המותאמת לרצונותיהם. מועדונים מסוימים עשויים גם להציע חדרים פרטיים, מיני בר ושירותים אחרים. היבט החיברות של אורח חיים זה הוא קריטי – זוגות לא רק מתחברים באינטרנט כדי למצוא אנשים שחולקים את תחומי העניין שלהם, אלא לוקחים חלק באינטראקציות פנים אל פנים כדי לקבוע תאריכי משחק וחוויות.

בעוד המילה "סווינגרים" עשויה לרמוז על הרעיון של הפקרות, זוגות רבים באורח החיים נוהגים בגישה שמרנית הרבה יותר לפעילותם. לא כל הזוגות נוהגים לא-מונוגמיה באותה מידה. חלקם עשויים לעסוק בפעילות מינית בנפרד, בתורות עם זוגות אחרים, וחלקם יעסקו יחד. אחרים עוסקים בפעילויות קבוצתיות באותם גבולות וכללים.

בסופו של דבר, האופן שבו בני זוג עוסקים באי-מונוגמיה נתון לשיקול דעתם. אורח החיים נועד להיחקר ולטפח על בסיס אישי. מדובר בקבלה, פתיחות וחקירה של הגדרות מודרניות של מערכות יחסים וסיפוק מיני.

שאלות נפוצות לגבי Swinging

ש: האם כל הזוגות המתנדנדים נשואים?

ת: לא, לא כל הזוגות המתנדנדים נשואים. רבים מחליטים לעסוק בהחלפת זוגות כדרך לחקור וליהנות מחוץ למערכת היחסים ארוכת הטווח שלהם, בין אם הם חיים יחד, נשואים או במערכת יחסים פתוחה.

לחץ פה
ש: האם החלפת זוגות מגיעה עם סיכונים בריאותיים כלשהם?

ת: כמו בכל פעילות מינית, זוגות מתנדנדים צריכים לנקוט משנה זהירות ולנקוט צעדים כדי להגן על בריאותם המינית. מי שעוסק בהחלפת זוגות צריך תמיד לתרגל מין בטוח ולהיבדק באופן קבוע עבור כל זיהומים המועברים במגע מיני.

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל