בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > ממשיכים הלאה: 4 דברים לעשות אחרי פרידה מהחברה שלך

ממשיכים הלאה: 4 דברים לעשות אחרי פרידה מהחברה שלך

ממשיכים הלאה: 4 דברים לעשות אחרי פרידה מהחברה שלך

פרידות הן אף פעם לא קלות, במיוחד כשמדובר בסיום מערכת יחסים עם מישהו שאכפת לך ממנו עמוקות. זוהי תקופה של סערת רגשות, עצב ולפעמים אפילו כעס. אבל כמו שאומרים, כשדלת אחת נסגרת, אחרת נפתחת. אז במקום להתעכב על העבר, הנה ארבעה דברים שאתה יכול לעשות כדי להמשיך הלאה לאחר פרידה עם החברה שלך.

1. קחו זמן לעצמכם – לאחר פרידה, טבעי שתרצה להסיח את דעתך ולמלא את לוח הזמנים שלך בפעילויות. עם זאת, חשוב לקחת קצת זמן לעצמך כדי להרהר ולרפא. זה יכול להיות לבלות לילה שקט, יומן על המחשבות והרגשות שלך, או לעסוק בפעילויות שמביאות לך שמחה. זה בסדר לתת לעצמך רשות להיות לבד ולהתמקד ברווחה האישית שלך.

2. נתק קשר – מפתה ככל שיהיה לשמור על קשר עם האקס שלך, חשוב לנתק קשר לזמן מה. זה אומר להפסיק לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות, למחוק את המספר שלהם ולהימנע ממקומות שאתה יודע שהם יהיו. כל הזמן לראות אותם או לדבר איתם רק יקשה עליכם להמשיך הלאה. חשוב להציב גבולות ולתת לעצמך את המרחב שאתה צריך כדי להחלים.

3. הקיפו את עצמכם בחברים ובני משפחה תומכים – בתקופה זו, חשוב להישען על מערכת התמיכה שלכם. בלו זמן עם חברים ובני משפחה שאכפת להם מכם ושיכולים לספק אוזן קשבת או כתף לבכות עליה. הם יכולים להציע עצות יקרות ערך ולעזור לשמור אותך מוסחת מכל רגשות שליליים שאתה עשוי להרגיש. זוהי גם הזדמנות מצוינת לנסות פעילויות חדשות ולהרחיב את המעגל החברתי שלך.

4. לשקף וללמוד – פרידה יכולה להיות הזדמנות להתבוננות עצמית. קחו קצת זמן לחשוב על מערכת היחסים ואילו לקחים תוכלו ללמוד ממנה. מה עבד? מה לא עבד? מה תעשו אחרת במערכת היחסים הבאה שלכם? נצלו את הזמן הזה כהזדמנות לצמיחה אישית ולהבין מה אתם רוצים וצריכים בבן זוג.

בסופו של דבר, חשוב לזכור שפרידה לא מגדירה אתכם. זה חלק מהחיים ויכול להיות חווית למידה יקרת ערך. קחו את הזמן שאתם צריכים כדי להחלים ואל תחששו לפנות לעזרה מקצועית במידת הצורך. כל סוף הוא התחלה חדשה, ואתה אף פעם לא יודע אילו הזדמנויות מדהימות עשויות לחכות לך בעתיד. אז הישארו חיוביים, שמרו על עצמכם והמשיכו להתקדם.

ואם אתה רוצה להשכיח את הכאב, פשוט הזמן נערות ליווי בחולון

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל