בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > לתבל את הנישואין שלך: 3 מזונות אפרודיזיאק לטפל באשתך

לתבל את הנישואין שלך: 3 מזונות אפרודיזיאק לטפל באשתך

לתבל את הנישואין שלך: 3 מזונות אפרודיזיאק לטפל באשתך

כבני אדם, אוכל תמיד שיחק תפקיד משמעותי בחיינו מעבר רק לסיפוק הרעב שלנו. בתרבויות רבות, מזונות מסוימים הם האמינו שיש תכונות אפרודיזיאק, כלומר הם יכולים להגביר את התשוקה המינית ואת התשוקה. כבעל, זה תמיד רעיון טוב להגביר את החום בנישואין שלך ואיזו דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם מזונות אפרודיזיאק טעימים לאשתך האהובה. הנה שלושה מאכלים להוסיף לרשימת הקניות שלך ולטאטא את אשתך מהרגליים.

1. שוקולד – הפינוק האולטימטיבי.

מי לא אוהב שוקולד? הוא עשיר, דקדנטי ומפנק. אבל האם ידעת כי שוקולד יש גם תכונות אפרודיזיאק? הקקאו בשוקולד מכיל תרכובת בשם phenylethylamine, אשר מפעילה את שחרורם של אנדורפינים, הידוע גם בשם "הורמוני הרגשה טובה". הורמונים אלה אחראים לשיפור מצב הרוח שלנו, מה שהופך אותנו להרגיש מאושרים ומרוצים. כתוצאה מכך, שוקולד יכול גם להגביר את החשק המיני ולהצית אינטימיות בינך לבין אשתך. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים ערב רומנטי, דאגו לכלול קצת שוקולד בתפריט שלכם, בין אם בצורת טראפלס, פונדו או אפילו חפיסת שוקולד מריר פשוטה.

2. צדפות – אפרודיזיאק קלאסי
אחד ממזונות האפרודיזיאק הידועים ביותר הוא צדפות. הם נקשרו לרומנטיקה ולחושניות במשך מאות שנים. צדפות עשירות באבץ, מינרל המסייע לגופנו לייצר טסטוסטרון, ההורמון האחראי על הליבידו שלנו. בנוסף, צדפות עשירות בחומצות אמינו, אשר נקשרו לרמות מוגברות של דופמין, מוליך עצבי שגם משחק תפקיד בחשק המיני שלנו. אז אם אתה באמת רוצה לפנק את אשתך ולהכניס אותה למצב רוח, שקול להפתיע אותה עם מגש של צדפות טריות. ומי יודע, אולי קזנובה המפורסם עלה על משהו עם אהבתו לצדפות.

3. אבוקדו – הפרי החושני
הפרי הצנוע הזה אולי לא נראה סקסי במיוחד, אבל בהחלט יש לו כמה כוחות פיתוי. אבוקדו עשיר בשומנים בריאים המסייעים לגופנו לייצר הורמונים, כגון טסטוסטרון, החיוניים לשמירה על חשק מיני בריא. פרי שמנת זה מכיל גם ויטמין E, אשר מסייע לגופנו לייצר אסטרוגן ומקדם את זרימת הדם, מה שהופך אותו מזון אידיאלי לשיפור החושניות וההנאה. שקול להכין לאשתך טוסט אבוקדו טעים לארוחת הבוקר, או להוסיף כמה פרוסות לסלט או לשייק שלך לקבלת טוויסט בריא ורומנטי.

לסיכום, בעוד שאין ראיות מדעיות להוכיח את תכונות אפרודיזיאק של מזונות אלה, הם נהנו על ידי זוגות במשך מאות שנים והפכו שם נרדף רומנטיקה וחושניות. על ידי שילוב מזונות אלה בתזונה שלך, אתה יכול להוסיף קצת התרגשות לנישואין שלך ולהצית אינטימיות עם אשתך. אבל הכי חשוב, זכרו שהמפתח לנישואין מאושרים ומספקים הוא מעבר לאוכל, אלא לאהבה, כבוד ותקשורת. אז אל תשכח לפנק את אשתך במאכלים האלה, אבל גם אל תשכח להרעיף עליה אהבה והערכה כל יום. פינוק שמח!

ואם כל זה לא עובד, אתה תמיד מוזמן אל דירות דיסקרטיות בתל אביב, שם הבחורות תמיד חרמניות. 

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל