בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > להסכל לה בעיניים שהיא מוצצת לי.

להסכל לה בעיניים שהיא מוצצת לי.

להסכל לה בעיניים שהיא מוצצת לי.

כשזה מגיע לסוג האישה שאני נמשך אליה, זה מתחיל בסוג הגוף שלה. אני אוהב אישה עם קימורים יפים; כזה שעומדת גבוה עם מבנה גוף חזק. הצורה שלה נותנת לה תחושה של כוח וביטחון שמושך אותי מאוד. היא לא צריכה להיות רזה וגרמית מדי, אלא מישהי בכושר ושריר. מישהי שלא תישבר שאני מזיין אותה חזק. 

כשזה מגיע לשיער שלה, אני מעדיף אישה עם שיער רך  ובעל תחושת משי. אני אוה  ראש מלא תלתלים שופעים או מראה חלק וישר. צבע השיער שלה לא רלוונטי כי אין לי העדפה מיוחדת, אבל האורך הוא פקטור. באופן אידיאלי, אני מחפש מישהי עם שיער ארוך שגולש במורד הגב. מצידי שתהיה נערת ליווי רוסיה בלונדינית, או ישראלית ג'ינגית. 

לאישה האידיאלית שלי יש קימורים בכל המקומות הנכונים. השדיים שלה צריכים להיות זקופים ומלאים, עם פטמות גדולות ובולטות כמו של הנערות בסוכנות https://www.sexanak.com/  אני אוהב אישה עם קו מותניים טבעי, ומאחור עגול ושופע. לגבי הכוס שלה, אין לי העדפה למגולח או לא מגולח – כל עוד הוא נשמר נקי ומטופח. אני יכול להינות גם מכוס עם שערות, אבל חשוב שיהיו מטופחות ויעשו חשק ללקק ולאכול לפני הזיון. 

כשאני מסתכל על הפנים שלה, אני רוצה למצוא אותן זוהרות ביופי ובחן. אישה עם חיוך מקסים ומבט חם תמיד עוזרת להאיר את החדר. מבחינת תווי פניה, קו לסת חזק ושפתיים רכות מושכים אותי במיוחד. עיניה צריכות להיות תוססות ומזמינות – כמו דלת פתוחה אל נשמתה. כך אני אוכל להסכל לה בעיניים שהיא מוצצת לי. 

מעבר לתווי הפנים שלה, אני מחפש אישה חזקה ועצמאית. אני מעריך אינטליגנציה ומישהו שיכול לאתגר ולעורר אותי. חשוב לי שתהיה אישה שבטוחה במי שהיא ולא חוששת לבטא את הרצונות והצרכים שלה. אישה שתדע לבקש בביטחון "זין אותי חזק

היא צריכה גם להרגיש פגיעות ולהיות מוכנה להיפתח. להכיר אישה מבפנים ומבחוץ זה מה שבאמת גורם לי להתאהב. בסופו של דבר, אני מחפש מישהי שאיתה אוכל לצחוק, ליצור זיכרונות מתמשכים וליהנות מהחיים עם שפע של סקס. 

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל