בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > ורה נערת ליווי רוסיה

ורה נערת ליווי רוסיה

ורה נערת ליווי רוסיה

שלום ברוך בואך אל culturestarved.com. קוראים לי ורה אני נערת ליווי רוסיה (ושום מילה על המלחמה בין רוסיה לאוקראינה בבקשה …) שעובדת באיזור המרכז והסביבה ובכוונתי לפרסם את הסוד שלי שהוא איך נהייתי לאישה שגרתית שמביאה כסף באספקת שירותי זנות . מדובר בסוגיה שלא מסרתי לאף אחד ובוידוי זה אני אעשה זאת איתכם באופן בלעדי. זה לא כתבה אירוטית , לא תראי במאמר הזה סיפורי סקס מדליקים במיוחד. במידה ואתה רוצה לקרוא סיפור חריג, תוכל לסקור את רשימת המאמרים פה באתר.
אני חייבת להגיד שאיני ממליצה מישהו לעשות מה שבחרתי והמאמר שלפניכם הינו לבידורכם .
מדובר במסע רציני שחוויתי בשנה האחרונות. בשבוע הקודם נהייתי בת שלושים ושלוש, אני נערת ליווי בגוש דן והסביבה אני מעריכה שנה מהיותי בת 32. להתפרנס כבחורה להזמנה בתקופה של 1 שנים זהו טיפה זמן כנראה בהשוואה לעיסוק שגרתי לדוגמא מוכרת ואף על פי כן זה לא מעט זמן בשביל שיהיה באפשרותי לרשום לכולכן איך זאת להיות נערות ליווי באופן בלתי משוחד בהיפוך למגזינים מגמתיים שמסקרים את עיסוק שירותי הסקס כעיסוק לא הגון שעליו לחלוף מהארץ .
הגורם המרכזי שהאיץ אותי להפקיר את המקצוע שקדם לזה שלי הוא בעיקר כסף. במלאכה שקדמה לזה שהתעסקתי בה השתכרתי 10440 שקלים ברוטו .להרוויח סכום של 522 ש"ח ביום זה הרבה באופן יחסי כדי להתקיים יפה עם זאת זה גרוש בניגוד אל השתכרות כנערת ליווי שם אפשרי לעשות 57980 שח במהלך חודש קטן של פגישות!!

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל