בלוג סקס culturestarved.com

בלוג סקס culturestarved.com > סיפורי סקס > אוננות: המפתח הנסתר לאהבה עצמית טובה יותר וסקס טוב יותר

אוננות: המפתח הנסתר לאהבה עצמית טובה יותר וסקס טוב יותר

אוננות: המפתח הנסתר לאהבה עצמית טובה יותר וסקס טוב יותר

אוננות נכתבת לעתים קרובות כהרגל "מטונף" או אפילו כנושא טאבו שלא ניתן לתאר. עם זאת, אוננות יכולה להיות בעלת יתרונות עצומים כשמדובר הן בהעצמה עצמית והן במין טוב יותר. נבחן את ההשלכות הנסתרות של אימוץ אוננות בתוך חיי מין בריאים.

בראש ובראשונה, אוננות היא הזדמנות יפה להכיר את עצמנו ואת גופנו טוב יותר. לעתים קרובות מדי, אנו מביישים את עצמנו בעקיפין על הרצונות שלנו וחוסר הידע שלנו לגבי הבנת הגוף שלנו. אוננות מאפשרת לנו לפתוח את הסודות של מה פיזית מרגיש טוב ומה גורם לנו להרגיש מועצמים ובטוחים בעור שלנו. הידיעה וההנאה שלנו עוזרת לנו לתקשר בפתיחות רבה יותר עם שותפים ומורים לנו להיות פתוחים יותר גם להנאה שלהם.

לאוננות יש צורה ייחודית משלה להפגת מתחים. בדומה ליוגה או מדיטציה, זה יכול לעזור לנו להירגע ולהתחבר עם עצמנו. לקחת את הזמן לאונן הוא תרגיל טיפוח עצמי יפהפה והידיעה שאנחנו לוקחים את הזמן להראות לעצמנו קצת אהבה נחוצה יכולה להיות מעצימה להפליא.
https://www.dreamgirlzoya.com/center/

אוננות לא אומר שאתה צריך להיות מרוצה רק מקבל את עצמך, עם זאת. בשימוש בשילוב עם סקס סולו או שותף, אוננות יכולה להגביר ולהגביר את ההנאה המורגשת במהלך מעשים אינטימיים. לא רק שהשימוש באוננות כדי להשלים סקס מהנה בשל ההנאה המוגברת שהוא יכול להניב, אלא שהוא גם יכול לעזור לנו ללמוד יותר על נקודות ההנאה של בן הזוג שלנו ולעזור לו לנשום בכבדות תוך זמן קצר.

המסקנה הגדולה ביותר היא שאין לחשוב על אוננות כמבישה או כמשהו שיש להתבייש בו. להיפך, זה יכול להיות מקור לשיפור עצמי, בריאות נפשית ופיזית גדולה יותר, כמו גם קשר גדול יותר עם השותפים שלנו. אוננות קבועה ואחראית יכולה לפתוח את הדלת להגשמה אישית, התפתחות בין-אישית ותוך-אישית, וחיי מין מלאי תשוקה והגשמה.

עם הערכה חדשה זו של אוננות ואת היתרונות שיכולים לבוא עם שימוש פעיל והבנה, אתה יכול להשתמש בידע החדש הזה כדי לפתוח את הדלת להנאה והבנה גדולה יותר של הגוף שלך ואת היכולות שלו. לא רק זה, אבל אתה יכול להשתמש בזה כדי לטפח הבנה של הגוף ואת ההנאה של השותפים שלך גם כן. אז אל תפחדו לקחת בעלות על האהבה העצמית שלכם ולחשוף את אוצר הידע שהוא הגוף שלכם. אמצו את האוננות היום.

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

כשאנשים חושבים על תעשיית הבידור למבוגרים, אחד הדברים הראשונים שעולים בראש הם כוכבות פורנו. שחקנים אלה, הידועים בהופעותיהם המפורשות על…

האמת מאחורי הזוהר: צלילה עמוקה לעולמן של כוכבות פורנו

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

סקס הוא מעשה יפה וטבעי. זוהי דרך לשני אנשים להתחבר פיזית, רגשית ורוחנית. זה לא רק על הגעה לאורגזמה, אלא…

לשחרר את ההנאה: כוחן של תנוחות מין

תל אביב: העיר התוססת של ישראל

ממוקם על חוף הים התיכון בלב ישראל, תל אביב היא מטרופולין שוקק המתגאה בהיסטוריה עשירה, תרבות מגוונת ואווירה תוססת. תל…

תל אביב: העיר התוססת של ישראל